domingo, 19 de octubre de 2008

Inkesta

Aurreko gaiarekin jarraituz,inkesta bat egitea pentsatu dugu jendearen artean.Gure galdera honakoxe hau da:Zein euskal pertsonaia mitologiko duzu atseginen?Zergatik?
Hona hemen hiru pertsonak eman dizkiguten erantzunak...


Nik lamiak ditut gogoko.Iaz gainera eskolako lan bat egiteko hauei buruz informazioa bildu beharra izan nuen,eta miretsita utzi ninduen hauei buruz irakurri nuen orok.
Gainera,uste dut,ez diogula arretarik jartzen euskal mitologiari ezta honek utzi dizkigun hainbat kondairari...eta penagarria deritzot.
Aiora Garate.Markina-Xemein


Lotsa apur bat ematen dit onartzeak baina...Olentzerotaz aparte ezer gutxi dakit nik euskal mitologiak dituen pertsonaietaz.Beraz,Olentzerorekin geratzen naiz.Kar kar!
Dzenana Usanovich.Markina-Xemein



Niri Mari eta bere kondaira gustatzen zait,izan ere beti izan ditut gustuko sorginak, sorginkeriak, akelarreak...nahiko sorgina nahiz neu ere,jajaja!
Maitane Aizpuru.Azkoiti

No hay comentarios: